Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u garantie. Mocht een artikel na ontvangst of na een tijdje niet in perfecte staat verkeren, dan voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling.
U kunt gebruik maken van onze garantie regeling indien deze niet veroorzaakt is door:
Als u gebruik wilt maken van onze garantie regeling neem dan eerst contact op met onze klantenservice zodat we tot een passende oplossing kunen komen.
Binnen zichttermijn (14 dagen)
Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of binnen 14 dagen na ontvangst kunt u gebruik maken van onze retour regeling. Zie Retourneren voor meer info.
Na zichttermijn (14 dagen)
Wanneer een artikel defect raakt na 14 dagen na ontvangst en binnen de garantietermijn, dan kunnen we afhankelijk van de situatie tot onderstaande oplossingen komen:
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Four Seasons niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.
Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wij betalen het door u teruggestuurde orderbedrag en de door u gemaakte verzendkosten met een maximum van € 6,75 terug.
De geld terug termijn gaat in op het moment dat uw garantie retourzending door ons is ontvangen en verwerkt.
Als u de bestelling heeft betaald met iDEAL, dan kunt u het retour bedrag + de retour verzendkosten binnen ongeveer 3 werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met creditcard, houdt dan rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 10 dagen. Waardebonnen worden binnen 1 dag na de verwerking van uw retour automatisch opgewaardeerd. U kunt de waarde dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fourseasonsfashion.nl.