Altijd nieuwe trends

  • Gratis levering
  • 14 dagen bedenktijd
  • Fysieke winkel
 

Klantenservice - Bestellen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen bij Four Seasons Womenswear is heel eenvoudig, u gaat als volgt te werk:

Stap 1 Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen

  • Ga naar het artikel van uw keuze, selecteer uw maat en plaats deze met de knop 'in winkelwagen' in uw winkelwagen.
  • Herhaal deze stap eventueel voor alle artikelen die u wenst te bestellen.
  • Bent u klaar, klik dan op afrekenen.

Stap 2 Persoonlijke gegevens opgeven

  • Heeft u al een account bij Four Seasons Womenswear, logt u dan hier mee in.
  • Bestelt u voor het eerst, dan kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken. Dit is erg gemakkelijk. Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk.
  • Geef aan op welk adres de artikelen afgeleverd moeten worden.

Stap 3 Verzendwijze kiezen

  • U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Deze wordt door PostNL bezorgt.
  • U kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Harlingen. Als u uw bestelling heeft geplaatst en heeft gekozen voor afhalen dan krijgt u van ons bericht als wij uw bestelling compleet hebben.

Stap 4 Betaalwijze kiezen

  • Bij Four Seasons Womenswear kunt u betalen met iDEAL. In een overzichtelijk scherm kunt u dit aangeven.

Stap 5 Plaats bestelling

  • In dit laatste overzicht scherm kunt u de bestelde artikelen nogmaals controleren, druk op de knop plaats bestelling daadwerkelijk door te voeren.

Bestelling volgen

De actuele status van uw bestelling kunt u direct volgen bij 'Mijn bestellingen' op Mijn Account. Vanaf het moment dat uw bestelling door ons wordt overgedragen aan PostNL kunt u deze volgen via Track&Trace van PostNL. U ontvang van Four Seasons Womenswear.nl een email met daarin uw persoonlijke track&trace code met link.

Bestelling wijzigen

Een bestelling kan alleen gewijzigd worden indien de bestelling nog in behandeling is bij Four Seasons Womenswear en nog niet is afgegeven bij PostNL. De status van de bestelling moet dus 'besteld' zijn. U kunt wijzigingen doorgeven door contact op te nemen met Klantenservice.

Bestelling annuleren

Een bestelling kan alleen geannuleerd worden indien de bestelling nog in behandeling is bij Four Seasons Womenswear en nog niet is afgegeven bij PostNL. De status van de bestelling moet dus 'besteld' zijn. U kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen met Klantenservice.